DOKK

Folytatódnak a Dokk estek, az eseményt a dokk.hu facebook lapján is hirdetjük.

 
2835 szerző 37423 verse
dokk.hu irodalmi kikötő :: alapítva 2000-ben
Bejelentkezés
KIEMELT AJÁNLATUNK

Szokolay Zoltán
  Z
Új maradandokkok

Tóth János Janus: alkonyi csend
Tálos Barbara: Folyók
Szakállas Zsolt: izzó pecsét marasztal
Bártfai Attila Márk: COVID-19
Vajdics Anikó: A Vajdics Anikó-menet/Being Vajdics Anikó
Csapó Angéla: Világszép
Sági Ferenc Dénes: a vágyról
Vajdics Anikó: Így se, úgy se
Vezsenyi Ildikó: (hat perc)
Kiss-Teleki Rita: Egyensúly
FRISS FÓRUMOK

Gyors & Gyilkos 1 órája
Ötvös Németh Edit 4 órája
DOKK_FAQ 1 napja
Tóth János Janus 1 napja
Nagyító 1 napja
Tálos Barbara 2 napja
Konta Ildikó 2 napja
Karaffa Gyula 2 napja
Valyon László 3 napja
Seres Sándor 3 napja
Kiss Anna Mária 3 napja
Kiss-Teleki Rita 4 napja
Vezsenyi Ildikó 4 napja
Albert Zsolt 5 napja
Bártfai Attila Márk 8 napja
Varga Árpád 8 napja
Józsi Gyöngyi 8 napja
Szakállas Zsolt 8 napja
Oláh Imre 9 napja
Pálóczi Antal 10 napja
FRISS NAPLÓK

 az utolsó alma 4 órája
Hetedíziglen 6 órája
mix 11 órája
EXTITXU-UXTITXE 20 órája
Baltazar 21 órája
Zúzmara 22 órája
Bátai Tibor 1 napja
Vendég 1 napja
PIMP 1 napja
A VERS LEGYEN VELETEK 1 napja
Gyurcsi 1 napja
Bátai Tibor alkotói naplója 1 napja
nélküled 2 napja
az univerzum szélén 2 napja
Ötvös Németh Edit naplója 3 napja
BECENÉV LEFOGLALÁSA
VERSKERESő

Részlet a versből:
SZERZőKERESő

Szerző névrészletre:
FÓRUMKERESő

Szövegrészlet:
FOTÓK


NAPLÓK: PÁLÓCZI: BRÜSSZELI CSIPKE
Legutóbbi olvasó: 2020-12-03 16:39 Összes olvasás: 13812

Korábbi hozzászólások:  
162. [tulajdonos]: HOPPÁ2020-11-14 04:52
Ide most tényleg kéne, hogy a képet is lássátok. Az igazi költészet és katarzis számomra egyébként is "a szavakon túl" kezdődik el - ahol a zene és a "tükrön túli táj" van.
(Hoppá! Lehet, hogy ebből is "twitter" lesz?)
---
Ez a legújabb opusz sok mindent kifejez.

https://twitter.com/PalocziAntal

161. [tulajdonos]: VITALITÁSVERSEK2020-11-12 11:13
Igen. Itt az újabb opusz a Twitteren.
https://twitter.com/PalocziAntal
Minden fiatal ellenlábasomnak ajánlom a figyelmében. Én - ilyen - fiatal voltam.
Ilyen - illetve egy még "ilyenebb" fiataltól várom a legyőzetésemet, nem egy "értelmiségi gyengétől".
Hiszen értelmiségi gyengék, vagyis - lógok a szeren típusú fazonok - már az én egyetemi környezetemben is voltak.
EZ MÁR AKKOR IS DIVAT VOLT!
Azért lettem én MÁR AKKOR - nem lógok a szeren - típusú költő. Pedig nagyítóval kellett keresni hozzá a példaképeket. Már említettem, hogy a hosszútávfutó külsejűTersánszky és a birkózó külsejű Nagy Lajos úgy ismerkedett meg a Nyugat "lógok a szeren" típusú irodalmi társaságában, hogy Nagy Lajos megkérdezte Tersánszkytól: "Maga szereti a sportot, vagy megveti"? Tersánszky mondta, hogy szereti, és hogy nyújtón meg tudja csinálni az óriáskört. Ezután elszöktek a moziba megnézni egy ökölvívó meccsről szóló filmet, majd visszaosontak. Kicsapongásukat titokban tartották.
Kassák Lajos később egyenesen "az erő és az akarat bitangoló hímjének" tartotta magát, a divatos (a dekadens előkelőség által költőhöz egyedül méltónak tartott) spleenel szemben.
Fiatal koromban - én - sosem "Petri György", hanem sokkal inkább "Dobai Péter" szerettem volna lenni.
Így lettem mostanra Pálóczi Antal. Aki familista vitalitás verseket ír, egy világjárvány idején.

160. [tulajdonos]: TWITTER POÉMA2020-11-10 18:48
Igen, ez most "fényképes sorozat".
A kép megágyaz a jelentésnek. Ez most szemléletes példa.
Aztán majd jönnek a hosszú versek és az igazi - költői képalkotás - de ez most jól esik.
---
https://twitter.com/PalocziAntal

159. [tulajdonos]: KORR2020-11-09 22:36
De! Tersánszky 30 éves koráig dohányzott, de leszokott és még 50 évig élt.

158. [tulajdonos]: FELELET A MONDOLATRA8z0l2020-11-09 22:18
Szóval a hülyeség mellett nem szabad elmenni szótlanul.
Tilos a Dokk-on egymás stílusát értetlenül leszólni, sosem tettem. Bármilyen veszekedés közepette rögtön át tudtam váltani "esztétikai üzemmódba" (nem önbabérkoszorúzás hanem tény - "működési elvem" ismertetése) s azonnal át tudtam engedni magam a tetszésnek ha az illető verse jó volt.
---
Az universum szélén napló keresi a hangot velem szemben, de nem találja.
Gesztustévesztéseket követ el.
Fogalma sincs kihez beszél, kiről beszél és hogy mit engedhet meg magának.
Ez borzasztó, mert most megint egy csomó karaktert el kell lőnöm a SEMMIRE - hiszen semmi értelme belém vesznie bárkinek, hogy aztán értelmetlenül - és drága időmet pazarolva - órákat töltsek a válaszolással.
Miközben a dolog nem is érdekel.
A jelenség viszont fontos, mert "kis Fiatalabb" esik neki alattomosan a "nagy Idősebbnek". Archetipikus helyzet.
S miért? Mikor utóbbi egyáltalán nem foglalkozik vele, nem is látja, nem is érzékeli - mert alkot...
Azért, mert "kis"...
Nem tudok rá más magyarázatot. És a "nagy..." feszélyezi.
Már akkor is sértve érzi magát általa, amikor pusztán "magasabbnak" bizonyul nála liftben. Pedig erről egyikük sem tehet - a "nagy..." ebben végképp ártatlan. S a "kis..." mégis rögtön pikkirt lesz, leszól, alattomos naplócélzásokat enged meg magának... stb. Ismert jelenség. Hübrisz... stb. Legalábbis ebben az elméleti sémában - TERMÉSZETESEN A DOKKON ILYESMI NEM FORDUL ELŐ:
Ott két egyenlő embert látunk. Két dokkert. Stb. Tegyük őket egy sajátos kisvárosba. Álljanak egymással szemben, Selmecbányán, egy-egy erkélyen. Egymástól beszélgető távolságra, ahogy íróink írták. Csakhogy ahhoz, hogy ifjabb átjusson az idősebb helyére, le kell mennie, aztán a szakadékok, hegyoldalak megkerülésével átjusson a völgy tulsó oldalára. Ott magasodik ugyanis a "szomszédos ház". Közelségük - egyenlő magasságuk ellenére illúzió. Két külön hegyormon állnak.
Tegyük hozzá - a "hozzám" veuező út nekem 30 évig tartott. Neki is ennyire lenne szüksége, hogy "UGYANOTT" álljon ahol én.
Universum szélén napló tulaj, van már gyereked? Sikerült már házat építened, beleöregedtél már - föláldozva irodalmi karrieredet - de amit most (a 20 éves kényszermunkát befejezve) éppen újrakezdesz?
Sőt, mindent épp újrakezdesz, most éppen angolul - 65 évesen?
Nézzük a mai termést. Ebbe aplikáltam bele a Sean Conerry klipet, ahogy pár napja beígértem már. Mert elektronikus könyvtárba "vendégfilmet"is betehetsz nem csak vendégszöveget. De ez csak kísérlet még.
Figyelj Fiatal! Pillanatnyilag épp annál az életszakasznál tartok, ahol mindkét nagyfiú KIREPÜL! ÉS ÉPP ÉN IS MEGFOGOM A FELESÉGEM KEZÉT - a klipen majd látni fogod, mi ez!
S én, 30 éve, tényleg ebből a filmből tanultam meg, hogy egy férfinek mi a dolga. Hogy válás nem létezik, azt már korábban is tudtam. (Az a "kizökkent világ" sajátja - az új, félnyitott házasságban nem szükségszerű.) Ez a FAMILIZMUS egyik alapvetése.Ez egy új irányzat - költőként "én találtam ki" (hogy familista akarok lenni - szemben a már meghaladásra megérett faminizmussal). Nézzük tehát a mai termést. Tessék megnézni a beaplikált Sean Connery "idézetet" is.
15. ENGLISH POEM/ 15. ANGOL VERS

You have to learn masculinity! What is masculinity?
Overcoming selfishness.
Otherwise you can’t keep your wife when you already consider her
a sibling-friend. (Whatever that means.)
Watch one of the important films of my life!
Homagge Sean Connery!
https://www.youtube.com/watch?v=tXXSRVSQeTw&t=1s

---

A férfiasságot meg kell tanulni. Mi a férfiasság?
Az önzés legyőzése.
Másképp nem tarthatod meg a feleségedet, amikor már
testvér-barátodnak érzed. (Bármit jelentsen is ez.)
Nézd meg életem egyik fontos filmjét!
Homagge Sean Connery!
https://www.youtube.com/watch?v=tXXSRVSQeTw&t=1s

Most nézzük a pofátlan naplótámadást. (Nem tudok fogalmazni? Én a Meghalsz nagyi szerzője? - Ezt kaptam múltkor - mire elmagyaráztam, hogy a támadónak talán bőrt kellene húznia a fogára - erre most megkapom (majd mindjárt idézem), hogy agresszor vagyok.
Bocsánat! Ki veszett bele a másikba? Én mentem oda, hogy "izé napló" nem tud fogalmazni?
De vegyük sorra, mert nincs erre időm:
Nagybetűkkel írom a beszúrásaimat, nem kiabálok csak kiemelek. (Nem tudom, hogy kell a félkövért beállítani.)
"A jelenség érzékenységére tekintettel elég sokat gondolkodtam azon, hogy mit kéne, ha egyáltalán, válaszolni. csupán arra jutottam, hogy az lenne az illúzió zavar, ha az agresszort szembesíthetnénk azokkal a felszín alatt dolgozó erőkkel, amelyek erre a sajátos működésre késztetik"
PARDON! AGRESSZOR? A VÉDEKEZŐ?
, ha betüremkedne egy pillanatra a valóság.
VALÓSÁG? AMIKOR A FILOZÓFUSOK SZERINT AZ MEGISMERHETETLEN, EZÉRT KIKNEK-KINEK A MAGA RÉSZIGAZSÁGA JUT?
ez viszont nem az én feladatom
EZ IGAZ.
, kinek-kinek a maga keresztje felismerni és eldönteni, hogy alámerészkedik-e a nyúl üregébe, vagy sem.
EZ IS.
engem csak azért zavar ez a tomboló önbabérkoszorúzás
MI VAN? RÁMSZARNAK, LETÖRLÖM, ELMONDOM, MILYEN VAGYOK A ROSSZINDULATÚ FELTÉTELEZÉSSEL SZEMBEN, ÉS EZ ÖNBABÉRKOSZORÚZÁS?
NEM.
HANEM?
VISSZAÁLLÁS A NULLÁRA.
mert másokat is elránt és megtapos
KICSODA? AKI LETÖRLI MAGÁRÓL A KÖPÉST? VAGY ESETLEG VISSZAKÖP? NEM A STÍLUSOM _ EGY KIS METAFORRÁZÁSRÓL LEHET SZÓ LEGFELJEBB - TALÁN INKÁBB NEM KÉNE BASZTATNI ENGEM, UGYE? (Költői kérdés volt, nem várok rá választ.)

Igen ám, de azt nem lehet. Meert "nagy vagyok" a keveset akarókkal szemben. Most éppen angol ciklust írok. S angolul vitatkozom Walt Whitmanról a világhálón s készítem az első műfordítást tőle.
FONTOS: nem kell rinyálni a korán meghaló és korán megbetegedő költők hagyományait ismerve! Mert amikor szegény Kosztolányi ötven körül rákban meghalt, annyi idős korában Kassák Lajos, aki 80 évig élt, még el sem kezdett foglalkozni a festészettel. Márpedig jó, hogy elkezdte, mert Franciaországban nem költőként, hanem festőként jegyzi a művészettörténet.
Nem vagyunk egyformák.
Én is a későn kibontakozók közé tartozom. S vitalitásverseket sem véletlenül írok. Sohasem dohányoztam. Azok közé tartozom, akik "nem lógtak a szeren". Tersánszky volt ilyen. A birkózó Nagy lajossal úgy ismerkedett meg a Nyugat egyik szerkesztőségi napján a kávéházban, hogy Nagy Lajos odaszólt neki: "Maga tiszteli a sportot, vagy megveti" - Tersánszky mondta, hogy tiszteli. S hogy nem futó, hanem szertornász - meg tudja csinálni nyújtón az óriáskört. Így barátkoztak össze, s titokban - ott hagyva a "lógok a szeren" irodalmi asztalt, elszöktek a Bástya moziba megnézni egy világnajnoki bokszmérkőzésről szóló filmet, s amikor visszaértek - írja Tersánszky a Nagy árnyakról bizalmasan című könyvben - a lila vita még ugyanott tartott.
Meg kell nézni a kötetem borítóját. Így élek. Azt persze nem tudja senki, mit lát - Ádámot, Évát és a Kísértőt? Talán. Az biztos, hogy nem "minket személyesen".De melyik gyerekkel viselős a feleség-alteregó? Az első fiúval? A másodikkal? Nem - a legelsővel - aki belehalt a szülésbe - őt hívtuk volna Antalnak.
Vagyis bőven megvan nekem a valóság ismerete. Viszont a betegségek eddig elkerültek. Ettől még végezhet velem a koronavírus, mert el vagyok hízva, de küzdök ellene.
Most beírom ide Walt Whitman versét, hogy lássátok, hogy milyen más öregség felfogás is lehetséges még a kortárs áldozati típuséval szemben!. (Az már világos ugye, hogy nem "engem vigyenek fel a padlásra" típusú ember vagyok, hane én viszem oda ölbe a haldokló nagymamát az ablakhoz és a kezeim köz hal meg.
Mekkora különbség!
Micsoda két eltérő költői attitűd! Jónás Tamás meg is lepődött- Azt mondta: Több versben is felfedezte, hogy "főhős váltást" hajtok végre s ez neki tetszik. (Én-lírának indul meg - s más hal meg, vagy menekül meg a haláltól - pl a vízből mentős versnél.)
Walt Whitmanra még sokszor visszatérek: Szerb Antal szerint ő volt az a költő, aki örülni tanította a szomorú múzsát.
Nézzük a 97 évet megélt Takács Gyula fordításában - de egy szót megváltoztattam. Erő - nem erőszak - ahogy nála szerepel.
Most csak az első sort eredetiben, az én fordításommal - később majd az egész verset műfordítom - ha csúnyább is, hadd legyen igazabb.
"Youth, large, lusty, loving—youth full of grace, force, fascination"
vagyis
Ifjúság, te nagy, kéjes, szerető - kegyelemmel, erővel, elbűvöléssel teli"
(Tehát nincs erőszak benne mint Takáts Gyulánál - szép a fordítása, de nem pontos. S a fiatal szerető sem "varázsol", mint Takátsnál, hanem elbűvöl" - mint az angolban és majd nálam. STB. De most egyelőre csak az erő szót tettem be az erőszak helyett.)

IFJÚSÁG, NAPPAL, ÖREGSÉG, ÉJSZAKA
(Youth, Day, Old Age and Night)
Ifjúság, te hatalmas, izmos, szerelmes ifjúság, bájjal, erővel, varázslattal teli. Tudod-e azt, hogy az öregség ott jöhet mögötted épp annyi bájjal, erővel és varázslattal teli? Virágfűzéres, tündöklő nappal, méretlen fénynek ragyogása, tett, nagyravágyás és kacaj. Tudod-e, hogy az éjszaka lépdel sarkadban millió fényeivel, álommal és gyógyító sötétséggel?

Ez megvan, Univerzum széle?
Ez egy ilyen iskola!
Nem a "fülemből képzelt vérfolyik" attitűd, bár azt tudnod kell, hogy Whitmannak öregségére lebénult a fél oldala mert szélütést kapott.
Na végre! "Beszüremlett hozzá a valóság"? - kérdezhetnéd.
NEM!!!
ILLETVE - igen!!!
Mert ekkortól kezdte írni a legszebb, legéletigenlőbb verseit! ÉS EGY "FANTASZTIKUS NAPLEMENTÉT" PRODUKÁLT.
Meg tudod bocsátani, ha én is erre törekszem? (Miközben Te keserű levedben fürdessz?)
Nem. Épp ez az!
DE ÉN NEM TUDOK MÁR EZZEL FOGLALKOZNI MERT IDŐPAZARLÁS.

157. [tulajdonos]: KORR2020-11-06 14:38
El akarom mondani miért

156. [tulajdonos]: HA NŐ HA FÉRFI2020-11-06 12:47
Valahogy ki kell ezt még szerkeszteni. Nem bántásból - csak a miheztartás végett. Universum szélén napló írja, rosszul, de elakarom mondani, miért rosszul.
Idézet a Vezsenyi Ildikót (nem név szerint, de Ildikó rosszuil vélt "belső lényege" szerint támadó részletből.
"a masik meg azzal nyugtatgatja magat az erdektelen nagyerdemu fele szorva a monologot, hogy ha napi haromszor kene megkuzdenunk az életért, akkor elnenk igazan. hát drága csillagom, a depresszios kuzdelem reggelente nem eleg? nem elég, hogy naponta hulyek tomott sorain kell magunkat atkuzdenunk, a minimalis interakcio legelemibb ohajaval, de ezek meg ertelmesen kozlekedni sem tudnak...?"
Universum széle nem tudja, hogy Vezsenyi Ildikó személyében kit vett célba. A veteránok tudják, mi a Darnel tréning. Ez a rendszerváltás kezdetekor az első amcsi személyiségfejléesztővolt tréning volt. Vezsenyi - ha jól értesültem - ennek egyik szervezője volt. Ha valaki, akkor ő tudja, milyen a depis, kortárs kretén áldozati gondolkodás, amibe NEM ESHETÜNK BELE - ha jót akarunk magunknak (és kisded írásainknak). Ildikó ráadásul vidéki is egyben - méhészettel is foglalkozik. Ez legalább VALAMI azoknak a városiaknak az attotűdjével szemben, akik még azt sem tudják, hogy a tej: mirígyváladék.
Ildikó (a tudat alatt - én meg fölötte is) sokat tud arról, miért nem jó városi embernek lenni. William Eastlake: A művész arcképe huszonhat lóval című könyvében elég jól megírta. ((Aki nem ismeri, az a TÁVOLABBI JÖVŐBEN majd olvasson tőlem (és talán Vezsenyitől) erről. Én előbb-utóbb éppen ezt óhajtom megírni. (S nagy nehezen talán őt is fel tudnám bíztatni erre.))
A vidéki - FENNTARTHATÓ ÉLETNEK - meg kell adni a maga méltóságát.
A kijavíthatatlan városi ember meg hadd "menstruáljon" permanensen, ha nő ha férfi.

155. [tulajdonos]: AHONNAN CSAK LEFELÉ VAN ÚT2020-11-06 10:48
Ha pedig az ilyen ember valójában már élemedett korú veterán, és úgy ír "ifi hangvétellel", akkor "örökifi". Nem örökifjú - olyan nincs. Örök ifi - örök nem felnőtt - de nem "a költő gyermek" értelmében. Weöres óta tudjuk, hogy ő gyerekkorában költő volt. Nem gyerek. Valahol idéztem a vele készült rádióinterjút. A költő - és a gyerek - KOMOLY. A felnőtt az infantilis. A gyerekes. Menetel. Viselkedik - mint egy bábú. A gyerek még nem. Be kell törni előbb... De nem ez a lényeg itt, hanem az, hogy a "haladó örök ifi" nem örök fiatal. Hanem megrögzült örök elégedetlen, örök gyomorbajos, örök pikkirt - örök "nem felnőtt" (kicsit konzervatív értelemben - örök éretlennek, örök élhetetlennek értve). De nem ÖRÖKIFJÚ!
Csak a művész az - ha újító típus.
Most nézzük a déditől öröklött bútorokat. (Egyik naplójegyzetre reflektálva.) Sok fotómon feltűnik. Anyám három éves korában úgy át tudott menni a nagy, oroszlánlábú ebédlőasztal alatt, hogy nem kellett lehúzni a fejét.
Később, amikor orosz tisztek laktak az Andrássy úti lakásban (ahonnan ez az ebédlőasztal és a többi "dédibútorunk" származik), az asztallapon furcsa elváltozás jelent meg.
Valami kiömölt rá, s meghólyagosodott a felszíne.
Senki sem mondta, hogy hogyan.
Magamtól kellett rájönnöm.

"Feldőlt a bor, oda a terítő,
bortócsában hajad megmerítő/
eleped a száj észt veszt a tekintet.

Gyere gyere nincs itthon a bérlő!
Nászszobánk most a tágas ebédlő"

Ennyit tehát jó fogamz... jav. fogalmazásról, universum szélén (reflektálva egy másik - az írástechnikámat érintő - kiszólásra.
-----------------------------------------
Szeretem amikor ifi vagy örökifi "felvilágosult" - és nőbeszédű - író rút, szakállas férfit lát a novemberben, rút, bajuszös öreg nő helyett. DE legalább jól van megírva. (Harmadik reflexió.)

A nagyitól öröklött kardigánt egyébként tényleg viselni kell, a feleségem otthon hordja is - mert ez olyan, mintha egy kicsit még élne anyósom.

"És sírtam mindőnkért, hisz kiég a szemünk.
Tartós házasságainkban annyira szenvedünk.
És mégsem kéne újabb szerelmi remény,
Hanem a befogadott nagymamának kis vetemény"

A - fenntartható életre - meg kell tanítani Los Angeles népét.
Csak a konzumidióta" haladók", nem fogják föl, hogy mennyire retardáltak.
Hogy nekik - talán - tényleg ki kell pusztulni.

Mindig a második, harmadik vonal a JÖVŐ. A bölénycsorda zuhan, zuhan, zuhan a szakadékba, de a lemaradók (a kései népek) még idejében félreugorhatnak.
Ők (mi) lesznek (leszünk) a túlélők - nem mint "utolsó bölények" hanem mint az új nemzedék alapító atyái. Félretéve az ökológiát: a történelmet mindig a feltörekvők újították meg, nem az épp csúcson levők. (Onnan már csak lefelé van út.)

154. [tulajdonos]: KORR2020-11-06 09:40
Utána majd ő vágja a földhöz értetlenül

153. [tulajdonos]: NYAFOGÓ IFJÚ VÉNEK2020-11-06 05:25
Egyébként nem új dolog, hogy az ifik - akiknek minden vicc új - és a sokat próbált veteránok szemben állnak egymással.
Az újítóknak mindig ők az egyik kerékkötőjük. (Az újnépiek és az akademisták mellett.)
Nézzük, az eleinte kiröhögött és utált, sőt, zavarosnak érzett képzettársításai miatt el nem fogadott Ady hogy érezte ezt. (Ő utána majd ő vágja a földhöz értetlenül Kassák Lajos szabadvers kötetét.)

"Nem kellek. Jól van. Jöjjön, aki kell.
Lantot, hitet vígan szegre akasztok.
Kicsit pirulok. Én és a Siker?
Jöjjenek a tilinkós álparasztok,
Jöjjenek a nyafogó ifju-vének,
Jöjjenek a finom kultúrlegények.
Nem is tudom, hogy mi történt velem,
Hát sokat érne itt a győzelem?"

Ezt most a "nyafogó ifjú vének" miatt idéztem. Az előző hozzászólásaimban ugyanis - tulajdonképpen - én, a most twitter versekkel újító, a Dokk egyik "nyafogó ifjú vénjével" kerültem polémiába.
Bizony. Pedig épp azon agyalok - helyette, mert neki, a nálam fiatalabbnak kellett volna ezt kitalálni, hogy amennyiben a twitter-versek "angol ciklusa" új, elektronikus könyv műfaj - és így kerül majd fel a világhálóra, akkor talán - a világon elsők között - filmrészletet is idézhetek - versben!!!
Nem csak szöveget!!!
Majd mindjárt kipróbálom.
S a következő hozzászólásomban fölteszem.



Hozzászólást csakis azonosított felhasználók írhatnak.
Kérjük, hogy jelentkezzen be az azonosításhoz!




Kedvenc versek

Egyelőre a lista üres. Bővíteni a listát az egyes versek olvasásakor lehet.
Mások kedvenc versei

2020-11-27 16:47 Kedvenc verseim
2020-11-26 09:17 lista
2020-09-25 22:55 furim
2019-11-21 14:36 nélküled
2019-11-01 10:46 Francesco de Orellana
2019-10-28 10:21 Kosztolányi Mária
2019-10-07 16:11 paricska
2018-12-07 20:19 u.a.
2018-12-07 14:21 szép
2018-11-14 11:19 Bara
ÚJDONSÁGOK a dokkon

2020-12-03 19:56   új fórumbejegyzés: Új Gyors és Gyilkos
2020-12-03 16:56   Napló: az utolsó alma
2020-12-03 16:51   Napló: Hetedíziglen
2020-12-03 16:16   új fórumbejegyzés: Ötvös Németh Edit
2020-12-03 16:08       ÚJ bírálandokk-VERS: Tóth Gabriella dicsértessék
2020-12-03 12:30   Napló: az utolsó alma
2020-12-03 10:31   Napló: Hetedíziglen
2020-12-03 10:31   Napló: Hetedíziglen
2020-12-03 10:31   Napló: Hetedíziglen
2020-12-03 10:31   Napló: Hetedíziglen