NAPLÓK: I-DOM-ÁR Legutóbbi olvasó: 2024-11-18 18:14 Összes olvasás: 43729. | [tulajdonos]: HUMORTALITÁS II. | 2012-09-29 09:39 | A zsebszadista Versnyűvő Szatír, aki I-KON-TÁR elnevezésű irigység-naplóját épp Stiller kipécézésével kezdte, megpróbál kibújni a felelősség alól, amely terheli őt egy költői honlapon, ahová kollegiális alkotói körnek szánt verseinket hozzuk, és ahol a civil közönség értetlenségével szemben az irodalmi életformával járó "furcsaságaink" megértését reméljük. Kommentem: "Stiller rosszullétét és segélykérő levelét látván az üzenőfalán, megismétlem az itteni 3. bejegyzésem vonatkozó részletét. (Hogy az I-KON-TÁR napló zsebszadistája torozva vigadhasson a saját HOMORTALITÁSÁN!) "Névtelen Szatír (aki öncélú élvezetet akar kicsikarni mások verseinek kicsúfolásából) jobban tette volna, ha nem a Dokk-on nyitja meg a "malacperselyét". (Mindmáig kevesen kíváncsiak a tartalmára.) Muszáj volt belekötnie Stillerbe. Élvezetét lelte a "Stilleritás" pellengérre állításában. Idézzük indoklását: "Krisztánál nem a trágár szavak támadása áll fent, egyszerűen csak attribútumként használtam, és domborítottam ki őket. Sokkal inkább az elkeseredett szerelem, a letargia, és a világ kirekesztő kuszasága volt az, amit megpróbáltam kifigurázni." Hogyan?! A költő életérzését kifigurázni? Mondjuk József Attilánál, hogy "már egy hete a mamára gondol" ahelyett, hogy a papára gondolna? Hihetetlen! Tehát nem is a verset támadja, hanem a véres felületet a költő lelkén. Igazi baromfiudvari szadizmussal. " Idézet vége. S íme, ez az ő I-KON-TÁR naplóban publikált mellébeszélése, válasz gyanánt, amellyel nyálkás angolnaként bújik ki a felelősség alól (de már a "szákban" van). Rámutatásaimat nagybetűvel inzertálom. Ha legközelebb Dezső Mártonnak lesz egészségügyi problémákból fakadó pénzügyi nehézsége, ami iszonyatos ( és tényleg sajnálatos) hullámvölgybe taszítja, az az én hibám lesz? AZ LESZ A TE HIBÁD, HA KÖZVETLENÜL DEZSŐ MÁRTON EGYIK ÖSSZEOMLÁSI ROHAMA ELŐTT VERS-SZATÍROD VALAMELYIK MŰVÉT AZ I-KON-TÁR CÍMŰ IRÍGYSÉG-NAPLÓBAN! TÉNYLEG! MIÉRT NE LEHETNE ÉPPEN Ő A KÖVETKEZŐ DELIKVENSED? NOSZA HAMAR, ŐT IS "SZATÍRJAD" MEG, AZTÁN LÁSSUK, MIT TETTÉL! Ne itt reklámozd magad és a @đĐhĐ! naplót, ahol 7 saját kiírás mellett 7 feldolgozatlan üzenet van, ami valószínűleg azért nem került ki, mert a "nyájas olvasó" elküldött melegebb éghajlatra. NEM TUDOM, MÉG NEM OLVASTAM ŐKET: MAJD TÍZNÉL TÖRÖLNI FOGOK. AKINEK PUBLIKÁCIÓS FELÜLETE VAN, AZ MAJD OTT VITÁZIK VELEM, MONDJUK ÍGY: "ONDOLAT" MIRE ÉN MAJD "FELELET AZ ONDOLATRA" FORMÁBAN REAGÁLOK. KOMMENTRÖFÖGÉS NEM ÉRDEKEL (MERT AZ /én/ ÁLLAM ÉN VAGYOK)! Én is szépen(és türelmesen) elmondtam, mit gondolok rólad, megírtam az idomárba is, ha az igazságot akarod pellengérre állítani, azt a hozzászólásom jelenítsd meg. Amíg ezt nem teszed, öncélú propaganda lesz, amit csinálsz. AMIT ÉN CSINÁLOK AZ A DOKK KÖZÉRDEKE: IDOMÁRKÉNT LÉPEK FEL A VERSNYŰVŐ-SZATÍRRAL SZEMBEN, AKI MEGBOKROSODOTT ÉS ISMÉT BELEHARAPOTT AZ ELÉ TARTOTT SEPRŰBE. De semmi baj, azt hiszem a jóhíredért már nem kell aggódni. A JÓHÍREMET MAJD AZ "IDOMÁRI HATÁROZOTTSÁG" FOGJA FÉMJELEZNI. Kérlek, vegyél le a kontaktlistádról. MÁR KÉSŐ! – ÁTLÉPTED A RUBIKKOCKÁT.
| |
8. | [tulajdonos]: KORR | 2012-09-28 22:50 | Stiller rosszullétét és segélykérő levelét látván | |
7. | [tulajdonos]: ZSEBSZADISTA HUMORTALITÁSA | 2012-09-28 22:46 | Stiller rosszullétét és segéykérő levelét látván az üzenőfalán, megismétlem az itteni 3. bejegyzésem vonatkozó részletét. (Hogy az I-KON-TÁR napló zsebszadistája ttorozva vigadhasson a saját humortalitásán.!) "Névtelen Szatír (aki öncélú élvezetet akar kicsikarni mások verseinek kicsúfolásából) jobban tette volna, ha nem a Dokk-on nyitja meg a "malacperselyét". (Mindmáig kevesen kíváncsiak a tartalmára.) Muszáj volt belekötnie Stillerbe. Élvezetét lelte a "Stilleritás" pellengérre állításában. Idézzük indoklását: "Krisztánál nem a trágár szavak támadása áll fent, egyszerűen csak attribútumként használtam, és domborítottam ki őket. Sokkal inkább az elkeseredett szerelem, a letargia, és a világ kirekesztő kuszasága volt az, amit megpróbáltam kifigurázni." Hogyan?! A költő életérzését kifigurázni? Mondjuk József Attilánál, hogy "már egy hete a mamára gondol" ahelyett, hogy a papára gondolna? Hihetetlen! Tehát nem is a verset támadja, hanem a véres felületet a költő lelkén. Igazi baromfiudvari szadizmussal. | |
6. | [tulajdonos]: FREUD-KAKAS | 2012-09-24 20:38 | Megint defekálnia kellett a száján az I-KON-TÁR napló szerkesztőjének és az hiszi, hogy a szája ilyenkor a humor forrása. Az ilyen típusú, vagyis még szőröstalpú felnőttkorában is anál-infantilis embernek valószínüleg rossz volt a pisiltetője. Nem érti, hogy valójában nem vagytok kíváncsiak, ó Nyájas Olvasók, a látens k...i-p...i "szexre", amit humornak próbál álcázni, de valójában a kimondása, felidézése szerez alantas örömöt neki (ha már nem csinálhatja). | |
5. | [tulajdonos]: A ZSEBSZADISTA ÖNARCKÉPE | 2012-09-06 20:29 | "...Így lesz a rossz paródia egy zsebszadista önarcképe, hiába mentegetőzik." Idézet vége. Erre a meglátásomra még mindig nem kaptam meg a "kék cédulás" választ. "Zöldmezős beruházás" nem érdekel. Van esetleg ezzel kapcsolatban érved? Ellenérved? Még nem ismerem.
| |
4. | [tulajdonos]: FELELET AZ "ONDOLATRA" | 2012-08-31 14:25 | A megbokrosodott Névtelen Szatír beleharapott az elé tartott seprűbe. Idézem: "Az öncélúságodat az fogja bizonyítani a legjobban, hogy a 4. hozzászólás az idomárban ez lesz: színrelépésem, tapintat jár, színészbüfében, színészeknek, mászta meg, - mint a....ne légy gyerek! 50 felett az már nem menő. Mind1. A maúnikát befejezem én is... " Idézet vége. Én ilyen hozzászólást soha életemben nem írtam. Kéretik pontosan idézni, ha a közlésem céljának megértése a feladat. Íme: "A DOKK versműhely valójában. A legfrissebb, gyakran még kísérleti stádiumban leledző versvalónkat hozzuk ide, szakértői – mivelhogy társköltői – nem pedig olvasói fórumra. Ennek hirdette meg a DOKK magát. Aki mélyen tépi fel magát, annak itt tapinttat jár és paraván a civil gonoszkodás ellen. Mint a szinészbüfében a szinészeknek, ahol a civilek sohasem dominálnak (ha egyáltalán beengedik őket). Az öltöző más, oda minden színész beengedi azt a "civiljét" akit akar. De csak akkor, amikor a színésztársa nem cserél parókát éppen. Névtelen Szatír úgy másszta meg a "Stilleritást" mint csiga az őszibarackot. Nyálcsíkot húzott rajta. EZ A JELENSÉG BENNE A VISSZATETSZŐ. S utána még fölényeskedik is. Szinte ő dominál, ahelyett hogy ő élne meg fájdalmas felhozni és megírni valót illetve azt írná meg, s nem a fájdalmas megélő fájdalmát karikírozó "trágárdiát." Így lesz a rossz paródia egy zsebszadista önarcképe, hiába mentegetőzik." Idézet vége. Van esetleg ezzel kapcsolatban érved? Ellenérved? Még nem ismerem. Tedd közzé, hogy megcáfoltasson! | |
3. | [tulajdonos]: IDOMÁR 2 | 2012-08-30 22:01 | Névtelen Szatír (aki öncélú élvezetet akar kicsikarni mások verseinek kicsúfolásából) jobban tette volna, ha nem a Dokk-on nyitja meg a "malacperselyét". (Mindmáig kevesen kíváncsiak a tartalmára.) Muszáj volt belekötnie Stillerbe. Élvezetét lelte a "Stilleritás" pellengérre állításában. Idézzük indoklását: "Krisztánál nem a trágár szavak támadása áll fent, egyszerűen csak attribútumként használtam, és domborítottam ki őket. Sokkal inkább az elkeseredett szerelem, a letargia, és a világ kirekesztő kuszasága volt az, amit megpróbáltam kifigurázni." Hogyan?! A költő életérzését kifigurázni? Mondjuk József Attilánál, hogy "már egy hete a mamára gondol" ahelyett, hogy a papára gondolna? Hihetetlen! Tehát nem is a verset támadja, hanem a véres felületet a költő lelkén. Igazi baromfiudvari szadizmussal. Csak nem tudja – noha teszi. Ezért kéne idomárként közbelépni, ha érne annyit a dolog. Vagyis épp aqz ellenkezője igaz, amit színre lépésemről ír: "viszont öncélúan jártattad a szádat. Szerintem itt nem nyerhet az ember katedrát, uhogy felesleges a muszájnál sokkal intelligensebb hangot megütni, mert az a fülnek bántó, arisztokratikusan okoskodó lesz." Nos: idomári működésem valójában közérdek. Szavaim pedig nem "túl intelligensek" mindössze prosztó a szövegkörnyezet: "”élénken élsz bennem, mint fecskefos a pólón" stb. Erről azonban nem én tehetek.
Érhető Stiller reakciója: "Mivel ennyi vihart kavartam a verseimmel, többé nem teszek közzé egyet sem. Nem szeretném, hogy vitaalapok legyenek." Igaza van. Bár remélhetőleg meggondolja magát. A DOKK versműhely valójában. A legfrissebb, gyakran még kísérleti stádiumban leledző versvalónkat hozzuk ide, szakértői – mivelhogy társköltői – nem pedig olvasói fórumra. Ennek hirdette meg a DOKK magát. Aki mélyen tépi fel magát, annak itt tapinttat jár és paraván a civil gonoszkodás ellen. Mint a szinészbüfében a szinészeknek, ahol a civilek sohasem dominálnak (ha egyáltalán beengedik őket). Az öltöző más, oda minden színész beengedi azt a "civiljét" akit akar. De csak akkor, amikor a színésztársa nem cserél parókát éppen. Névtelen Szatír úgy másszta meg a "Stilleritást" mint csiga az őszibarackot. Nyálcsíkot húzott rajta. EZ A JELENSÉG BENNE A VISSZATETSZŐ. S utána még fölényeskedik is. Szinte ő dominál, ahelyett hogy ő élne meg fájdalmas felhozni és megírni valót illetve azt írná meg, s nem a fájdalmas megélő fájdalmát karikírozó "trágárdiát." Így lesz a rossz paródia egy zsebszadista önarcképe, hiába mentegetőzik:
Kedves Kriszta! Sajnálom, hogy vitaalapra adtam okot(mert szerintem, ha vitázni való dolog volt valami, az nem a Te verseiddel kapcsolatban merült fel), nem így szerettem volna, egyszerű paródiát próbáltam csinálni. Sajnálom, hogy rosszul sült el! Ha a versek közlését itt miattam hagynád abba, engem felkoncolnának! Úgyhogy, kérlek ne tedd! Inkább megígérem, nem nyúlok többet a verseidhez!
Eddig sem nyúltál a verseihez! Csak nyúlkáltál feléjük, mint a mint a vásári gyerek a magasban lógó perecekért.
| |
2. | [tulajdonos]: korr | 2012-08-27 06:59 | Így lesz rossz karikatúrájából valójában önarckép! | |
1. | [tulajdonos]: I-KON-TÁR I-DOM-ÁR | 2012-08-26 22:38 | AUGIÁSZ ISTÁLLÓJÁNAK KITAKARÍTÁSA 1.
„Deákos műveltségű” álneves szatír szerez magának alantas élvezetet az I-KON-TÁR napló elindításával. Idézzük megtévesztő gondolat kísérletét: „Az I-KON-TÁR elnevezésű naplóban olyan verseket olvashatsz, amik kifordított játékai egyes feltöltött műveknek, és bizonyos írók arszpoétikájának görbetükröt tartó, humoros szösszenetek.” Ez szemenszedett hazugság. Az alább idézett első „verszat-írás” rögtön lerántja a leplet a kihízott arcú öntetszelgésről. „Nem a legjobb írásokat, írókat szemelem ki, hanem azokat, akik számomra érdekesek, ezek között persze lehetnek körberajongottak, és körberajongók.” Nem a legjobbakat? Dehogynem! Főleg a titkon az irigyelteket! Az emiatt utáltakat. Az emiatt kisebbíteni óhajtottakat, példa erre Stiller Kriszta a jelenlegi Dokk egyik legsikeresebb, legkarakteresebb szerzője. Idézzük a naplóíró vers-karikatúrnak hitt „öncsorgását”! Mekorra tévedés! „Illet(len)ő” azt hitte, hogy ha Stiller ellenpontnak felhasznált argó szavait utánozza, ha azok hatását „habosra vervén” (mindjárt az első sorban ott a „fecskefos”), e fermentációt felgargalizálva szétfröccsenti az abroszon, akkor eredményt könyvelhet el. Sajnos ennek épp az ellenkezője igaz. Mint tudjuk, az igazán jó karikatúrához nagyon alaposan meg kell ismerni a modellt, ahogyan Karinthy is tette mondjuk Kosztolányival. Az ő Így írtok ti verskarikatúrái ezért sikeresek. Magát a művészi hatást éri el több versparódiája, csak másképp. Mondjuk Adyt parodizálja, megborzongató furcsaságán keresztül, és a versparódián, röhögés közben, egyidejűleg meg is borzongunk (más szerzőnél meghatódunk stb.) Annyira találó a karikatúra, olyan lényeglátóan pontos. Álneves szatírnak nem adatott meg a lényeglátásnak ez a képessége. Irígységében nem hatol a „Stilleritás” mélyére, megakad a felszínnél. Argó szavak… csúnya szavak… Akkor támadni kell! Hogyan? Hát nem látja, hogy a magasztos közlés szép szavakkal szépet mondani akarása „kegyes zsákutca” lehet? Hogy az – egyik – ebből kivezető út talán a magasztos közlés csúnya szavak ellenpontjával lehet? Álneves Szatír azt hitte, az ellenpontként használt csúnya szavak túlgurgulázásával megsejteti a „Stilleritás” milyenségét. S közben minden művészet (zene stb.) egyik legnagyobb hatáselemét támadta valójában: magát a KONTRA PUNKTOT! Stiller sosem öncélú. Ő a szavaival mindig dolgozik, az argó szavaival pláne (s utána már azok dolgoznak helyette, ettől jó amit ír.) Naplóírót ezzel szemben a hübrisz kontraproduktívvá teszi. Így lesz rossz karikatúrájából valójában önrackép! Az ő jellemábrázoló arcképe. A saját kicsinyes tehetségtelenségéé. A KONTRA PUNKT meg nem értése ugyanis egyenlő a fogyatékkal éléssel. Nézzük meg ebből a szemszögből e száján defekálót, aztán foglalkozzunk fontosabb dolgokkal
”élénken élsz bennem, mint fecskefos a pólón szöveteim mélyére ittad be magad sörrel és konyakkal te spicces Apollón nélküled minden nap a sötétben ragad mint egy szürke hétfőn rég megrekedt naptár mióta elmentél, nem forgattak mások bár királynő lettem, szívem repedt kaptár de herék nélkül ők is oly problémások tükör előtt állok, a szájamból gin dől orgazmus kéne, hogy ne legyek hitszegett kívántam hármat a sprében lakó dzsinntől de bőrömhöz érve ő is csak szisszegett meggyűrt tesztcsík vagyok, mit az élet tesztel rámpisál, hogy értsem a disznóvicceket az erkélyen ülök most, nutellás testtel a tetőn macskák basznak, és én ciccegek” ------------ Ciccegj, öreg! Csak ciccegj!
| |
Hozzászólást csakis azonosított felhasználók írhatnak. Kérjük, hogy jelentkezzen be az azonosításhoz!
|
|