NAPLÓK: Gyurcsi Legutóbbi olvasó: 2025-11-16 18:41 Összes olvasás: 169750| 586. | [tulajdonos]: TV-reklám | 2018-11-02 17:56 | Mostanában nagyon kevés jó TV-reklámot látok. Persze, lehet, hogy régebben sem voltam elkényeztetve, és inkább csak arra emlékszem, ami tetszett.
Például az a reklám már nagyon régen volt, amikor egy színes bőrű srác műanyag hordókkal körülvéve ült egy picit, majd csak úgy, a kezével elkezdte ütni az egyiket, majd már kettőt, aztán hármat, egyre többet, mind, és a végén akkorát dobolt, hogy le a kalappal. Fél perc se volt az egész.
Aztán megszólalt egy hang, valami ilyesmit mondott: - A Tivebond-hordónak csak a harminchatodik jó tulajdonsága, hogy szép hangja van...
Mostanában olyanok vannak, hogy néha nem is tudom, mi lehet a célja, van, hogy egyszerűen elkapcsolok, de legalábbis elfordulok a TV-től, a látvány elborzaszt. Amikor az izompacsirtából kinőnek végtagok, vagy egy egész motor, a CBA-nak a reklámjai, a Béres-cseppről nem is beszélve.
Ja, a Béres-csepp. Rettentően magányos, megkeseredett emberek vagy gyerekek, nem veszik észre, hogy elnézték a menetrendet, vagy esetleg zárás után keveredtek elő az uszoda WC-jéből, azért nincs ott senki rajtuk kívül.
Vagy az az idegesítő kisgyerek, aki a "de miért?"-et kérdezi újra meg újra, bár ezt istenien helyrehozták a kutyás változattal. Jó lenne remélni, hogy ez tudatos volt, és az első változat csak ennek az előkészítése volt.
A lényeg, hogy sok olyan reklám van, ahol nem tudnám utólag megmondani, hogy mit is akarnak eladni. Mert, ugye, néhány marketinges szerint nem baj, ha bosszant egy reklám, mert az a cél, hogy ne felejtsük el. Viszont, ha csak azt nem felejtem el, hogy idegesít, de a reklámozott tárgyról nem is tudok semmit, akkor lehet, hogy nem érte el a célját!
| |
Hozzászólást csakis azonosított felhasználók írhatnak. Kérjük, hogy jelentkezzen be az azonosításhoz!
|
|