Mihálydeák Anika
Hozzászólást csakis azonosított felhasználók írhatnak. Kérjük, hogy jelentkezzen be az azonosításhoz!
7.
2018.08.05 08:32 | Papp-Szalai Sándor - szerki -- meo | selyem
|
Válasz erre | A tagolás megszüntetése nagyon sokat dobna a versen, s nekem annyira nem illik az utolsó sorba a "lét" patetikussága... De ez lehet az én egyéni problémám csak... | 6.
2018.07.24 19:52 | Juhász Tibi - szerki -- meo | selyem
|
Válasz erre | Az érzelmekben részt kell venni?
Összevisszának érzem, tisztázatlanok a versszakok és a képek közötti viszonyok, a szövegen belüli mozgások nehezen követhetőek. Benne van egy jó vers lehetősége, de olyannyira bele kellene nyúlni az ollóval, hogy az már túlterjed a szerkesztő hatáskörén.
Biztosan megszüntetném a strófákra való tagolást, azt hiszem, lecsupaszítanám körülbelül nyolc sorra. Ez jó gyakorlat lehet a szerzőnek, én is sok ilyet csináltam: itt a nyersanyag, ez a szöveg, ebből kell kihozni a legtöbbet, a kérdés, hogy az alkotó hogyan tudja ugyanezt elmondani rövidebb terjedelemben? Azokat a sorokat kell kihúzni, amik nélkül ugyanaz marad a vers. | 5. 4.
2018.06.17 22:40 | Juhász Tibor - szerki -- meo | vasárnap
|
Válasz erre | Ígéretes szöveg, de a közhelyszerű megállapítások sajnos sokat rontanak rajta, például: "aztán már ki sem lehetett nyitni / azt, amit egyszer bezártunk.". Összességében véve viszont tetszett, a strófákra való tagolást érzem funkciótlannak, a cezúrák indokolatlanok, egybe szedném az egészet, aztán kivenném az írásjeleket, ne akasszon meg semmi, csak a verssorok szakaszolják az olvasásomat. Így nálam múlik, de nem sok kell a maradáshoz :) | 3. 2. 1.
2017.09.30 07:52 | Filip Tamás - szerki -- meo | szebb a naplemente a házak falán
|
Válasz erre | Kedves Anika!
Másodszor fogok neki, hogy írjak a verséről. Lehet, hogy másodszorra se sikerül. De legalább meónak fogja tekinteni a rendszer ezt a pár sort, és lehetővé teszi hogy szavazzak rá. Nálam marad.
Engem Iancu Laura költészetére emlékeztet ez a vers, annak ellenére, hogy mégis nagyon eredeti.
Üdvözlettel, Filip Tamás. | 0 |
|